sobota, 30 czerwca 2012

jasny jeloł wręcz pastelowy jeloł.

Iiiiiiiiiiii po wynikach maturalny. Zdecydowałam: będzie dziennikarstwo i komunikacja społeczna, specjalizacja najprawdopodobniej public relations, ale to już się okaże w trakcie. 

Prezentuję wygodną sukienusie: pastelowa żółć, złote suwaczki, grzeczna długość :)  imprezy, zakończenia roku, wypady na miasto, picie w plenerze, śluby,rozwody, komunie sprawdza się w każdych warunkach :)   



 przerwa na posiłek.
-Jak można jeść makaron z frytkami i ryżem.?
-Nie wiem, ale smakuje nie-najgorzej.





sukienka- reserved
baleriny- dorothy parkins

                                        Chyba potrzebuję snu, także dobranoc.
                                                              EJBii ;)

114 komentarzy:

  1. Piękna sukienusia i świetnie z tą torebką się komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny ten jeloł :) Kocham takie jaśniutkie odcienie a Tobie w nim ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wybrany przez Ciebie kierunek to moje marzenie. Jakie przedmioty dodatkowe musialas zdawac by sie tam dostac? jakbys mogla to odpisz u mnie na blogu :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ladna, grzeczna sukieneczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka jest świetna:) Tez miałam na nią ochotę, ale już nie było rozmiarów:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Alez pieknie, buty sukienka, miodzio!!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny zestaw a sukienka to moje marzenie<3

    OdpowiedzUsuń
  8. To oczekiwanie na wyniki było straszne! Fajnie, że masz już plany ;)). A do jakiego miasta się wybierasz?
    Sukienka jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  9. odp. ja na początku chciałam studiować psychologię i na to złożyłam, ale nie jestem do końca przekonana, więc złożyłam jeszcze na stosunki międzynarodowe i zarządzanie kulturą i mediami;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobną sukienkę krojem widziałam w Mohito. Ale to to Twoja kolorem i Twoją aurą mnie zachwyciła.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie delikatne sukienki :)
    Pozdrawiam KK

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny wpis, cudowna sukienka, a Ty - jesteś prześliczna :)
    pozdrawiam serdecznie i w wolnym czasie zapraszam do siebie, pojawił się nowy post :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie wyglądasz w tej sukience. Gratuluję zdanej matury. ;)
    Pojawił się u mnie nowy post i jednocześnie na blogu zaszło wiele zmian. Do tego możesz odpowiedzieć - jeśli zorganizuję rozdanie, co chciałabyś dostać?
    http://stylemadd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna sukienka! Idealny kolor.
    -Doris

    OdpowiedzUsuń
  15. I've been sitting and staring in this for a while,wow honey!Amazing!;)
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie wyglądasz tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz w tej sukience prześlicznie i fajnie zestawiłaś z dodatkami, zwłaszcza bransoletki - super efekt!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz, bardzo mi się podoba !! :>

    OdpowiedzUsuń
  19. fantastyczny kolor kiecki, pasuje Ci szalenie !!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczna sukienka.
    Wyglądasz w niej bardzo elegancko i szykownie.

    Pozdrawiam cieplo
    Cleo

    OdpowiedzUsuń
  21. mój ulubiony odcień jeloła :D śliczna sukienka <3 pięknie wyglądasz !


    pozdrawiam

    Daggi

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne zdjęcia ;] powodzenia na studiach ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny kolor i nieziemski krój ma ta sukienka. Nadaje się rzeczywiście na każdą okazję.. Fantastycznie na Tobie leży;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. wyglądasz przepięknie .! wszystko dobrane idealnie :):)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jadłabym! Prezentujesz się wręcz nieziemsko:D

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna sukienka. Bardzo ładny kolor.

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie wyglądasz i masz niesamowite końcówki! <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna sukienka i butki są zaje!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie !
    http://mybeautifulllifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny set! widzę booski zegarek no i włosy- cudne! x3

    OdpowiedzUsuń
  30. och jakbym chciała mieć twoją figurę i jeść frytki!!!
    sukieneczka śliczna1
    ściskam,
    Lona

    OdpowiedzUsuń
  31. świetna stylizacja!
    sukienka<3

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna sukienka i baleriny :)

    OdpowiedzUsuń
  33. kolor jest świetny, ja szukam idealnej koszuli w takim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przygotowałam już obiecany konkurs i zachęcam do wzięcia w nim udziału ciebie, jak i twoich czytelników. :) Głos większości zadecydował, że możecie zdobyć biżuterię.
    http://stylemadd.blogspot.com/
    Na razie jest tylko jedno zgłoszenie, więc masz ogromne szanse!
    P.S. Czekam na kolejnego posta. ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam taki makaron na zimno :)

    Piekny kolor ma sukienka !

    OdpowiedzUsuń
  36. ahh cudowna sukienka , a włosy genialne<3

    OdpowiedzUsuń
  37. Dobry jeloł nie jest zły!

    Pozdrawiam serdecznie, pięknych wakacji! :)
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  38. I love the pastel look! The mix of colours looks great :)
    Andrea in Fashion

    OdpowiedzUsuń
  39. jeloł cudowny! rewelacja i zestaw baardzo dopasowany i ładny!
    Dziękuję bardzo za odwiedziny, dodaję Twojego bloga do obserwowanych i zapraszam do obserwacji.
    pozdrawiam
    G

    OdpowiedzUsuń
  40. śliczna sukienka,uwielbiam pastelowe kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  41. świetna sukienka, zarówno kolor jak i krój:)

    OdpowiedzUsuń
  42. swietnie te wlosy sobie zrobilas :))

    OdpowiedzUsuń
  43. dzieki ;)
    super wygladasz tutaj, delikatnie ale kobieco, bardzo lubie taki styl ;)
    i zajebiste koncowki, tez chcialam zrobic ale mam ciemne wlosy caly czas farbowane i boje sie ze krepina nie zlapie :(
    btw. jestes z wwy?

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękna sukienka! Ja chciałam iść na Public Relations, ale niestety są tylko w Warszawie i Wrocławiu, więc zrezygnowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Love your outfit so much!!

    Really like your dress and hair a lot ! :)
    You look amazing

    Just stopped by your blog!
    Loved it instantly so I have no choice but to follow you around!!

    Please feel free to check out my blog if you have the time

    Love,

    Janice
    the-fashion-milkshake.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  46. Wowy...ależ Ty piękna jesteś...ahhh blond włosy też chce mieć :)
    pozdrawiam!!1
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  47. Sukieneczka fajna :) Mogłaś nałożyć buty na obcasie, byłoby bardziej elegancko :) ale balerinki też ok :)
    dodajemy? :>

    OdpowiedzUsuń
  48. wow lovely outfit! would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  49. Delikaty zestaw, taki chyba jaki najbardziej lubię! :) Balerinki świetne
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczna, pastelowa sukienka, świetnie na tobie leży :) Lubię taką kolorystykę, a tobie bardzo ona pasuje! :) Super końcówki!

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo ładna sukienka i dobrze na Tobie leży, mnie jednak najbardziej urzekła kopertówka i biżuteria! :)

    OdpowiedzUsuń
  52. love the way you accessorized that pretty dress! those flats are super cute!

    do you want to follow each other (on bloglovin' and gfc)? let me know!
    see you around!

    www.apossiblefantasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczna jest ta sukienka! :) Zapraszam na nowy post do mnie i czekam na zestawienie jej ze szpilkami! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Kocham pastele! :)

    Obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  55. śliczna sukienka! Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękna sukienka! Bardzo Ci ładnie w takich kolorach :) http://darinsvijetmode.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. ładnieee, sukienka pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  59. You look stunning! I love the dip died ends and the pasted dress, so gorgeous :D

    http://www.101fashionstreet.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Same pyszności ! Łącznie (albo raczej-na czele) z wami dziewczęta :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Przepiękny zegareczek!!!. Choruję na takie cudeńka :))) - ostatnio spodobał mi się GENEVA GG1001 , slicznosci :)
    ps - ja też studiuję dziennikarstwo . Jaka szkola i jakie miasto? Może mogę coś doradzić :)
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  62. dzięki za komentarz ;) obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  63. Dziękujemy za odwiedziny, obserwujemy i zapraszamy do nas ponownie bo już za parę godzin coś nowego ;) http://wildand3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. śliczna sukienka i piękne dodatki a koleżanka ma odjechane okularaki :)

    OdpowiedzUsuń
  65. cuuudo!a buciki są przepiękne!!!pozdrawiam
    jamaima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. śliczna pastelowa sukieneczka ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Dzięki! I jak tam wyniki, zadowolona?;>

    OdpowiedzUsuń
  68. Fajne balerinki, bardzo praktyczne, można je zwinąć wsadzić do woreczka i do torebki ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetna stylizacja, obserwuję ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. śliczna sukienka! b.ładnie w niej wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  71. piękna sukienka !

    pozdrawiam i zapraszam na mojego nowego bloga, dopiero wchodzę w teń świat i przydałyby się jakieś dobre rady :)
    http://saintkatee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. bardzo ładnie i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  73. ślicznie wyglądasz:) sukienka i baleriny boskie:)
    dzięki za odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
  74. śliczna sukienka fajnie wygląda z pudrowymi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  75. kopertówka<3 zakochałam się w niej!

    OdpowiedzUsuń
  76. Śliczna sukienka!:)

    Zapraszam na rozdanie na blogu. Do wygrania karta podarunkowa o wartości 500zł do Zary:
    http://wwwczekofashion.blogspot.com/2012/06/birthday-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  77. sukienka jest REWELACYJNA!!!! Uwielbiam baleriny, a Twoje są cudowne!! Ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  78. YOUR DRESS FITS YOU SO BEAUTIFULLY. I am following. I hope you can check out my site: http://theproverbs.net and FOLLOW. Thanks for your time. Hope to hear from you soon and joining.

    best wishes,
    steven b.

    OdpowiedzUsuń
  79. podoba mi się twoja sukienka :))

    OdpowiedzUsuń
  80. Pięknie wyglądasz :) cudowna sukienka;)

    OdpowiedzUsuń
  81. piekna sukienka, klasyczna i stylowa :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Your ideas inspire others because you do things with passion, keep on!

    OdpowiedzUsuń
  83. Beautiful dress, color is so nice.

    OdpowiedzUsuń
  84. You look perfect! I love your hair!
    Nice blog :)

    OdpowiedzUsuń
  85. widziałam tę sukienkę, jednak bardziej podoba mi się ona w odcieniu mięty. choć myślę, że ta żółć pasuje Ci w stu procentach! :*

    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  86. prześliczna sukienka idealnie wyglądasz w tym odcieniu, miętowa nie umywa się przy twojej, bardzo fajny i interesujący blog :)

    OdpowiedzUsuń
  87. zajebiscie wygladasz :) sukienka sliczna !
    buziaki!
    http://maybe-not2day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Wyglądasz super :) świetna sukienka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  89. wygladasz przeslodko w tej sukience!!
    xxo

    OdpowiedzUsuń
  90. Wow, this dress looks great on you!
    I'm your newest follower!

    OdpowiedzUsuń
  91. Po pierwsze - gratuluję matury, po drugie - miałam tą sukienkę już kupować - odstraszył mnie tylko baaaardzo gruby materiał, a chciałam ją nosić latem więc nie kupiłam, ale jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  92. Wyglądasz ślicznie ;)) bardzo podoba mi sie ta stylizacja!!

    OdpowiedzUsuń
  93. świetna sukienka... i ten jej kolor... ah:)

    OdpowiedzUsuń
  94. Na tym zdjęciu też masz kolor Wellaton?

    OdpowiedzUsuń