czwartek, 28 czerwca 2012

pudrowo różowa słodycz + odrobinę ważna życiowa decyzja.

 Dziś podczas krótkiego pobytu w Warszawie weszłam w posiadanie uroczych pudrowych balerin, zdobionych złotymi kuleczkami i brylantową kokardką, może są odrobione przesłodzone ale mi się podobają :) Liczyłam na zakupy w Top Shopie jednak trochę się rozczarowałam, żeby nie wyjść z pustymi rękami zaopatrzyłam się w bieliznę ;)

Jeśli dorwę jutro jakiegoś fotografa dodam z nimi zestaw! :)


baleriny- Dorothy Perkins

Teraz przechodząc do trochę istotniejszych spraw, muszę Wam trochę pomarudzić! :) Jutro rozdanie świadectw maturalnych a ja do ostatniej chwili odkładałam decyzję z wyborem studiów.Teraz zaczęłam ślęczeć, przeglądając oferty uczelni, kierunki studiów  itd. itp. Pewnie posiedzę tak do samej nocy. Waham się między dziennikarstwem i komunikacją społeczna a psychologią. Z tą drugą opcją jest taki problem, że nie ma u mnie w mieście  . Z drugiej strony zawsze chciałam wyjechać, ale odrobinę się boję, bo nie mam ani załatwionego mieszkania ani pracy w Krakowie i musiałabym jechać na żywioł. Zapewne decyzję podejmę spontanicznie jutro, może jeszcze wymyślę coś innego także zobaczymy. ;)

A Wy tegoroczni maturzyści co planujecie???? 

a ja zastanawiam się dalej :)





                          xoxo EjBii.

16 komentarzy:

  1. Myślę, że warto rzucić się na głęboką wodę. Ja wybrałam 2 lata temu studia w obcym mieście, z dala od domu, gdzie nie miałam ŻADNYCH znajomych. I nigdy nie żałowałam tego kroku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh ja tez tegoroczna maturzystka, ale ide na zaoczne i bede chyba dojezdzac :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Logistyka, wiec calkowicie odmiennie niz Ty :D Ale w sumie jeszcze nie dokonca wiem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. balerinki sliczne, a jako starsza kolezanka moge powiedziec ,ze warto wybrac takie studia ,ktore beda i interesujace i po ktorych ukonczeniu bedzie mozna zlalezc prace w zawodzie, psychologow jest wielu , ktorzy czesto niestety musza zmienic branze... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie cudne baleriny :)))
    ja zmieniałam kierunek studiów trzy razy i zazdroszczę tym którzy trafiają za pierwszym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziennikarstwo i komunikacja społeczna - świetny kierunek, szczerze polecam! wiem z autopsji :)
    -Doris

    OdpowiedzUsuń
  7. O widzę, że też maturzystka i też myślisz o studiach w Krakowie, mam tak samo :) bardzo fajne te balerinki!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne baletki:)
    bardzo fajny blog:)
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. So sweet!

    From Paris with love!
    Kristina recently posted.. My Red Carpet in Cannes.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaaaa ! zakochałam się w nich! piękne są!!!!!!

    OdpowiedzUsuń