sobota, 9 czerwca 2012

mixxxx










49 komentarzy:

  1. Ale pyszne jedzonko :)
    Ostatnie zdjęcie jest piękne...
    Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niebieskie końcówki genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hm, ombre ciekawe, ale kolor dziwnie wyszedl na zdjeciu - to niebieski - szary trudno powiedziec
    a nosisz soczewki, na jednym ze zdjec twoje oczy wyszly tak gleboko niebieskie, sliczne, ale glowne zdjecie ukazuje nieco inny kolor ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No na zdjęciu rzeczywiście słabo widać w rzeczywistości końcówki są bardziej niebieskie.

      Na tym jednym zdjęciu miałam niebieskie soczewki zerówki.

      Usuń
  4. piękne dodatki, oczy, cała Ty :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie (bardzo) twoje wloski :) mniam jakie zapiekany! :D Buziaki, zapraszam w wolnej chwili ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Love your hair with the blue tips!
    Please check out my blog too at Miss Tangerine :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia są wspaniałe, teraz tylko czekamy na stylizację z takimi włosami.
    Jedzenie wygląda pięknie! Ty również.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam sałatki! :)
    I podoba mi się ta czerwona spódniczka z falbanami.

    OdpowiedzUsuń
  9. te soczewki wyglądają fenomenalnie :) wgl śliczna z Ciebie dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny mix :) taka ładna dziewczyna a pali ! Szkoda :)))
    zapraszam na nowości

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna ta spódniczka bordowo czarna <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Mmm . sałatki :)
    Na ostatnim zdjęciu wyszłaś pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  13. również uwielbiam takie sałatki , pozdrawiam serdecznie i zapraszam w wolnym czasie ;) buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia.
    Piękny blond kolor. Bardzo dziewczęcą, a zarazem kobiecą posiadasz urodę!

    Zapraszamy na nową notkę.
    Tylko u nas krok po kroku "paznokcie wodą malowane". Dowiedz się o ich technice wykonania na www.werbeautykor.blogspot.com !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak by to powiedzieć: wyglądasz smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny blog :). Pozdrawiam i zapraszam do siebie :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten papieros do Ciebie nie pasuje, nic, a nic:) Ale za to masz obłędnie piękne oczy :)

    Przy okazji, jeśli masz ochotę, zapraszam do mnie na moje pierwsze rozdanie na blogu, będzie mi bardzo miło:)

    OdpowiedzUsuń
  18. a takim razie mamy bardzo podobny gust muzyczny! :) dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  19. włosy z pierwszych zdjęć-mega!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. swietnie wygladalas z niebieskimi koncowkami ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. dziękuję,to miłe..ja za to jaram się tymi Twoimi niebieskimi końcówkami i zrobiłaś mi mega smaka na takie żarełko. zapraszam do obserwowanych ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. beautiful!!<3
    btw mind to fllw each other?
    jessillesilv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcia,bardzo ciekawe! Podoba mi się Twój blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. jesteś bardzo śliczna ! <3 a sałatka wygląda pysznieeee *,*

    OdpowiedzUsuń
  25. Mega zdjecia!!!!! pierścioenk i zegarek!!!
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam kochana i zapraszam do mnie:):*:*:*:*!

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie te granatowe końcówki wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  27. 4 i ostatnie zdjęcie <3!
    PS: dziękuję za bardzo miły komentarz, pozdrawiam serdecznie i w wolnym czasie zapraszam do siebie, będzie mi bardzo biło:)
    obserwuję :D.

    OdpowiedzUsuń
  28. Chciałam cię poinformować o rozdaniu na moim blogu. Do wygrania są niesamowite bransoletki! Bardzo łatwo je wygrać. Zapraszam, nie masz nic do stracenia, mam nadzieję, że weźmiesz udział, xx Poppy c:
    p.s.- Wybacz za ten spam -.-'

    OdpowiedzUsuń
  29. Aaaaa Twoje włosy i te konćówki! cudeńko wyglądasz olśniewająco w takim cieniowaniu :)
    i zegarek z parfois <3

    OdpowiedzUsuń
  30. ładne zdjęcia i fajny blog ;*

    zapraszam do mnie :)

    http://martistyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. http://shinybox.pl/?ref=5ab7fde
    DARMOWE KOSMETYKI/PRÓBKI ZNANYCH MAREK! :) sprawdź sama:)

    świetne włosy i oczywiście oczy!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny zegarek i biżuteria na zdjęciu z kobaltową bluzką, a właściwie rękawem. ;) Jesteś na prawdę ładna.

    Na moim blogu pojawiła się nowa stylizacja. Mam nadzieję, że wpadniesz i rzucisz na nią okem.
    stylemadd.blogspot.com

    Pozdrawiam, Maddelein.

    OdpowiedzUsuń
  33. niebieskie końcówki!<3
    zapraszam do mnie i do obserwowania:)

    OdpowiedzUsuń
  34. super końcówki<3 śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  35. WŁOSY! <3

    (a takie jedzonko prawie codziennie szamię, bez grzanek. Mam pomidorowo-sałatowo-ogórkową manię. Już 2 miesiąc, i dalej nie przechodzi.)

    OdpowiedzUsuń
  36. omg!! I looove your hair!!! =) awesome!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam chyba ten sam aparat tylko że różowy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym, że mój też jest różowy :) ale faktycznie na tych zdjęciach słabo widać :)

      Usuń